Karpathos diaries - 2. rész


2014.12.20

Első rész >>

Karpathos Diaries 2. rész - Én megoldom inkább X-re, csak leírni ne kelljen

Azért a check-in is élmény volt, főleg, hogy közben még GP javított vitorlájának a hazaszállítását is intézhettem. Hogyan, ki, hol rakhatja le, meddig lehet, eközben pedig stabilan 14 csomó tombolt Fertőrákoson.
Maga a repülőút tömény unalomba fulladt, megint. Viszont felszállásnál a Kenny Loggins féle Danger Zone hallgatása ráültette az arcomra a debil vigyort, és még attól is elfelejtettem félni, hogy átesik az egész gép.

Érkezés után meg megmondták, hogy mivel ma van az első napom, lehet választani, vagy dolgozom vagy szörfözöm. Rekordsebességgel csomagoltam ki a deszkát. és rohantam a vízre egy 2014-es 4.5-es Volt HD-val.
Hááát, akármennyire is jó, meg fasza vitorla az otthoni Superstar,10 év fejlesztés mégiscsak 10 év fejlesztés, stabil, gyorsabban siklik meg, bár nehezebb is. Azért, lehet hogy majd idővel változik a vélemény, amint az első grupie korszakon túlesem.
Semmi se ment, annyira nem, hogy minden újra kell tanulni, de 4 hónap némi fejlődésre csak elég lesz.

Bejelentettek a Görög munkaügyi hivatalnál is, meg vagy még 5 másik helyen is, közben pedig görögül is meg kellett tanulni írni, hogy a hatvanféle bejelentőlapra a nevem, címem, szkegméret, meg papucsbeállításaim is rákerüljenek. Akartam mondani az ügyintézőknek, hogy nekem X-re megoldani ezeket az egyenleteket egyszerűbb, mint a saját nevem leírni, de amikor látták a kínomat, szépen leírtak nekem minden külön papírra, nekem meg csak másolni kellett.

A tavalyi júliusi pörgéshez képest eléggé előszezon hangulat van, még szél se az a ?letépiafejemet? szinten fúj, meg elég kevesen is vagyunk még, de állítólag majd érkezik szépen sorban mindenki. Chicken Bay is hihetetlen látvány, tök üres az egész, se lakókocsi, se semmi. Szóval a Karpathos láz még arrébb van



Nem a centerben lakunk, hanem fél órányi gyaloglásra egy kis apartmanban, nagyjából a Devils Bay öblében lévő sziklával egy vonalban. Korrekt hely, zseniális kilátással (ennek később hatalmas szerepe lesz), sötétedés utánra elfogyó melegvízzel, konyhakerttel. Sumec-re az összes magyarországi hobbikertész csak nézne nagy szemekkel, hogy ennyire rossz földben, hogy tud olyan hónapos retket termeszteni, ami nem fás.



Most a legnagyobb munka az új vitorlák riggelése, gyakorlatilag ez teszi ki a nap jelentős részét, a szokásos vitorla meg deszkacipelésen kívül.
Az elsőknél még megvolt a lelkesedés, de nagyon hamar lelohadt, nagyjából a második után. A 4.7 Hero egészen érdekesen néz ki, viszonylag még könnyű rigget is lehet belőle csinálni (nehezek ezek a North árbocok, még akkor is, ha Gold RDM).

Az állítható trapézkötél meg egy kalap f*s. A leghosszabb állásában már csak egy kicsivel rövidebb annál, mint ami kéne, viszont akkor meg annyira belengeti a szél, hogy visszaakasztani a trapézt egy ugrás után kész művészet. De még mindig inkább ez, mint cserélgetni állandóan a fix köteleket a bumokon.


Cimkék

Hozzászólások

Hozzászólok - +

Nem vagy bejelentkezve, ezért hozzászólásod csak moderálás után fog megjelenni.








43062
Írd ide az ellenörző számot:

Kiemelt ajánlataink

Komplett wingfoil

569 000 - 889 000 Ft

950 000 - 1 043 000 Ft

Komplett wingfoil
Pat Love bukósisak

16 990 Ft

27 000 Ft

Pat Love bukósisak
Mystic Star 5/3 backzip

69 000 Ft

113 000 Ft

Mystic Star 5/3 backzip
Starboard Futura 2023

699 000 - 729 000 Ft

1 059 600 Ft

Starboard Futura 2023
Starboard Carve 2023

465 000 - 679 000 Ft

787 600 - 995 600 Ft

Starboard Carve 2023
Duotone E_Pace 2022

189 000 - 245 000 Ft

299 000 - 398 000 Ft

Duotone E_Pace 2022
ION Amaze Core 5/4

75 000 Ft

126 000 Ft

ION Amaze Core 5/4
Ascan Jibe

16 900 Ft

Ascan Jibe
Duotone S_Pace

228 000 - 265 000 Ft

353 000 - 411 000 Ft

Duotone S_Pace
Pat love impact vest

32 000 Ft

52 000 Ft

Pat love impact vest
Starboard Carve 2023

465 000 - 679 000 Ft

787 600 - 995 600 Ft

Starboard Carve 2023
ION Icon deréktrapéz

69 000 Ft

142 000 Ft

ION Icon deréktrapéz